Pizza Venetia

3 August 2010

Luni la pranz caldura mare. Nu aveam chef sa ies din birou dar imi era o foame de lup. Am zis sa incerc o pizza cu livrare. Dupa 10 minute de cautare pe google dupa o companie cu livrare pizza la domiciliu am optat pentru Pizza Venetia.

Am mai mancat de la Pizza Venetia de 2-3 ori dar de fiecare data am ales meniurile de pui shanghai sau peste pane. Acestea sunt la pretul de 12 lei, un pret acceptabil pentru un meniu (fel principal de mancare) care este livrat la birou sau acasa dupa caz. De data asta m-am hotarat sa aleg Pizza Venetia pentru pizza. Am ales sortimentul cu acelasi nume, pizza casei cum spun cei din bransa.

Aici se afla si meniul fata si verso.

Am sunat, am comandat, am fost intrebat scurt unde trebuie livrat si mi-au zis ca trebuie sa astept 45 de minute si ca valoarea comenzii este de 17 lei cea ce nu este ok.

Ce?!

„Pai comanda minima este de 25 de lei!”

Caut repede un coleg(a) care nu are pachet si vrea ceva de mancare. Gasesc si sun din nou. Cerem 2 pizza casei si comanda este acceptata. Trebuie sa recunosc ca biroul unde lucrez se afla la 5-7 minute de mers pe jos de punctul de lucru si cu toate astea timpul de livrare comunicat este de 45 de minute.

Comanda soseste in 50 de minute. Eu ma zvarcoleam prin birou de foame. Platesc comanda in valoare de 34 de lei + 3 lei bacsisul (livratorul tot nemultumit a parut ca nici buna ziua nu mi-a dat) si deschid nerabdator cutia de pizza sa mananc.

Am comandat pizza cu blat subtire si in mare a fost ok.

Pro:

– blatul bine facut si subtire asa cum trebuie facut;

– maslinele, ardeiul gras si ciupercile au fost gustoase si proaspete;

Contra:

– timp de livrare nesatisfacator, avand in vedere ca eram la doi pasi de punctul lor de livrare si tot timpul gasesti un livrator acolo care sta;

– sunca si salamul era din categoria mezelurilor ieftine;

– multa faina pe blat si nu am primit nici un servetel umed;

– era doar calduta si nu fierbinte cu toate ca afara erau 36 de grade;

Nota: 6.75

Despre Pizza Venetia:

– companie ce ofera serviciu de livrare la domiciliu de pizza, paste, mancare chinezeasca si thailandeza si tot felul de meniuri;

– preturi medii pe piata de profil;

– calitate medie. unele produse sunt ok altele doar satisfacatoare. pizza a fost ok. Colegei de munca nu i-a placut. Raportul calitate pret este ok dar nu suficient;

– compania livreaza in sectoarele 1 si 2 cu punctul aflat pe strada Caderea Bastilie la intersestia cu b-dul Iancu de Hunedoara;

– al doilea punct de livrare se afla pe strada Dristorului si asigura livrari in sectorul 3 si 4;

Pretul mediu la pizza: 16 lei.

Concluzie: firma cu produse si serviciu satisfacator. Recomand sa comanzi doar cand nu sti de unde sa mai comanzi pentru ca in piata mau sunt firme care livreaza pizza si mancare.

Lasă un răspuns

