Due Fratelli Pizza din Bucuresti

24 August 2010

Firma de livrare pizza la domiciliu Due Fratelli Pizza, din Bucuresti, este condusa de doi frati (dupa cum spune si numele companiei). De fapt un frate si o sora. Aveau inainte un punct de lucru peste drum de piata Domenii. In aceata piata aveau si tarabe unde comercializau legume-fructe. Firma livreaza pizza in partea de nord a Bucurestiului. Exista si o comanda minima. Calitatea pizzelor se spune ca nu ar fi un atu.

Due Fratelli Pizza Bucuresti  - pliant fata 2009 Due Fratalli Pizza Bucuresti - pliant 2009 interior

Acest pliant a fost gasit agatat de usa in zona Crangasi, zona unde de fel livra pizza foarte bine in trecut. In toamna anului trecut a realizat si un concursc cu puncte, concurs care nu a adus incasarile dorite. Mai jos se afla si pliantul cu concursul respectiv.

Due Fratelli Pizza Bucuresti - pliant concurs toamna 2009 - exterior Due Fratelli Pizza Bucuresti - pliant concurs toamna 2009 - interior

Intre timp au diversificat meniul si au introdus meniuri de mancare cu carne de pui si porc.

Eu personal am comandat o data la Due Fratelli cand eram in vizita la un prieten in Crangasi.

Livrarea a fost rapida in 40 de minute. Calitatea pizzelor deplorabila. Ingrediete putine, blat fara gust, uleioasa si a sosit si rece.

Nu doresc sa fiu carcotas. Daca a mai comandat cineva la Due Fratelli Pizza sa isi spuna parerea.

De curand am auzit ca a trebuit sa isi schimbe numele in Due Pizza.

2 Responses to “Due Fratelli Pizza din Bucuresti”

  1. OM Says:

    Am mancat si eu o pizza de la Due fratelli si dintre toate pizzele mancate a fost cea mai proasta,cu greu am putut sa o mananc.Brandul nu a fost inregistrat de Ramona sora lui Robert si au ajuns in conflict cu o alta firma tot Fratelli…au pierdut.Am auzit ca nu ii dau banii baiatului care i-a ridicat:Alex.Saracu are de luat2000lei si sta cu mana intinsa de6luni.Numai in Romania se poate intampla asa ceva:omul care ti-a ridicat firma este umilit..saracu ce a patit pe acolo,ce insulte..majoritatea celor care lucreaza in domeniu sunt niste mitocani.Cred ca le-a distribuit500.000 de pliante.

  2. Adriana Says:

    Noi am comandat de la Due Fratelli Pizza timp de mai multi ani, inca de pe cand isi aveau sediu la Piata Domenii. Mai intai am luat eu o felie,la pachet si am dus acasa. A placut tuturor si apoi am comandat in familie. Am comandat si pentru ziua sotului meu la serviciu. Apoi cam in fiecare luna, duminica. Apoi, dupa ce si-au mutat sediul in Pajura, ne duceam cu masina acolo sa ne luam, fiindca nu locuimin raza lor de livrare. Nu-i cunosc pe oamenii acestia asa de bine ca voi. Noi stim doar ca ne place pizza Due Fratelli si pana in ziua de azi. Si nu numai noua ci si altora carora le-am comandat si au ramas clienti. Ce conflicte aveti voi, nu prea conteaza. Pizza lor e chiar buna si nu face rabat de la calitate.


Lasă un răspuns

