Pizza Colosseum

31 Octombrie 2010

Pizzeria Colosseum isi desfasoara activitatea in domeniul livrarii dar de cativa ani buni (aprox 5-6 ani). In acest moment au 3 locatii: Calea Victoriei, nr. 48-50 in Pasajul Victoria, bulevardul Ficusului nr. 21-23 si Calea Vacaresti nr. 219 [cartierul Tineretului].

Pizza Colosseum Bucuresti Pizza Colosseum

Din cate am aflat de la un livrator de la Colosseum afacere nu prea sta bine pe picioare din lipsa comenzilor dar si a clientilor care calca cam rar pragul restaurantului. Criza nu ar fi singura vinovata pentru vanzarile slabe raportate in 2010. Se pare ca si calitatea slaba a produselor. Recunosc ca acestea sunt afirmatiile unui livrator. O singura data am mancat pizza de la Colosseum cand pizza era rece si nu imi pot da o parere cat se poate de obiectiva.

Am observat de forte multe ori scuterele in fata locatiei din Tineretului ceea ce indica o activitate slaba pe partea de livrare. O cauza poate sa fie si faptul ca peste drum a deschis, de aproape 1 an de zile, un punct de livrare Trenta Pizza care are o caltate mult mai buna la pizza. Deasemenea sambata seara am observat ca restaurantul era inchis.

Efectele crizei sau a calitatii?

One Response to “Pizza Colosseum”

  1. Laur pizza. Says:

    Eu cred ca PHD ca manca toti competitorii.Trenta a deschis punctul de pe Vacaresti ca sa cucereasca Berceniul.Mi se pare ca a mai avut un punct axat pe zona de sud.Sincer am pica si pe Trnta si pe Jerry”s.Am auzit ca Jerry este cam jegos.Oricum in 5 ani clasamentul va fi altul.


Lasă un răspuns

