Pliant Springtime cu aripioare de pui

28 Noiembrie 2010

Am comandat in urma cu o luna aripioare de pui de la Springtime. Am scris aici. Luasem si un pliant cu promovarea aripioarelor. Mi-a placut foarte mult pliantul aa ca l-am scanat sa il vedeti si voi.

pliant de promobvare aripioare pui Springtime noiembrie 2010

A mai incercat cineva aripioarele de la Springtime? Mie imi plac dar nu ma declar fan impatimit deoarece au multa grasime. Aripioarele sunt prajite in baie de ulei  sau fripteuza.

Lasă un răspuns

