Dominium Pizza

14 Decembrie 2010

Imi place Dominium Pizza deoarece este o companie activa pe Facebook si are multe concursuri. Nu imi plac concursurile deoarece sunt cu premii mici. Imi place Dominium Pizza deoarece au restaurante cu design frumos. Nu imi plac restaurantele deoarece miroase mult a mancare, a cantina sau autoservire. Imi place Dominium Pizza deoarece au oferte cu pana la 50% reducere. Nu imi place Dominium Pizza deoarece sunt preturile din meniu sunt mari si acestea cresc cand fac promotii. Imi place Dominium Pizza deoarece au ieftinit pizzele in ultimul.

Pizza Dominium Bucuresti - pliant Noiembrie 2010 Pizza dominium Bucuresti - pliant noiembrie 2010

Pizza Dominium are si bune si rele. Ramane ca fiecare din voi sa incerce si sa isi formeze o parere. Eu am mancat de 3 ori, de fiecare data am nimerit in alte trei restaurante. In toate locurile persista un miros greu de mancare. O data am stat trei ore si apoi hainele imi miroseau a mancare. Angajatii sunt foarte ok cu o singura problema: nu prea nimeresc ingredientele cand iti faci singur pizza si iti aduc pizza cu alte ingrediente. Noroc ca nu sunt pretentios la ingrediente.

 

One Response to “Dominium Pizza”


  1. […] Dominium Pizza este o pizzerie pe care aș putea ușor să o încadrez la categoria low-cost. Am un motiv destul de bun pentru această încadrare. Azi am primit un pliant de la ei la Piața Victoriei. Conține o greșeală de scriere ce “doare” la ochi. […]


Lasă un răspuns

