Domino’s Pizza Gara de Nord-Buzesti

23 Ianuarie 2011

Logo luminos Domino's Pizza

Domino’s Pizza, numarul 1 in delivery pizza in lume, deschide un nou magazin in Bucuresti in data de 24 ianuarie 2011. Acesta se afla pe strada Buzesti nr. 14-18 in apropriere de piata Buzesti. Cei de la Domino’s numesc acest magazin ca fiind la Gara de Nord dar cred ca se afla mai degraba in cartierul Gara de Nord .

Cu ocazia deschiderii au si o promotie: 30% reducere la orice pizza in primele 2 zile.

Promotie Domino's Pizza

Parerea mea este ca de aceasta data s-au zgarcit. La celelalte 2 magazine in saptamana deschiderii au avut promotia cu 50% reducere la orice pizza. Acum si reducerea si perioada de valabilitate este mai mica. Sa fie criza?

Sunt curios daca proprietarii francizei Domino’s Pizza vor reusi sa se extinda in acest an cu 10 magazine si apoi in tara cu inca 30. Pizza nu este wow, este medie ca si calitate, standardizata, cu tendinte KFC sau McDonald’s, iar ingrediente nu par proaspete. Intradevar pizza e plina de „gust” dar este oare sanatoasa?

Tu ce parere ai despre Domino’s Pizza?

8 Responses to “Domino’s Pizza Gara de Nord-Buzesti”

  1. Laur pizza Says:

    E greu in business,este posibil sa nu ajunga o afacere profitabila si sa inchida.Mi se pare o pizzerie scumpa.Nu am mancat dar daca tu zici ca este medie asa o fi.Oricum sunt sigur ca investitia este facuta pe termen mediu si firma care a investit este rabdatoare;).Le doresc sa faca cat mai multa evaziune,sa nu dea la statul asta nenorocit impozite:)Daca nu plateste impozite nu fura pe nimeni;)Se protejeaza de agresaiunea statului;)Statul este tot un agent economic dar nenortocit si ineficient.3% din pensionari consuma 10% din bugetul de pensii(militari si politisti),sunt sigur ca asa se intampla si la salariile bugetariilor..

  2. Hristin Says:

    chiar imi place pizza de la Domino’s, este ceva nou si diferit fata de ce este in piata!Acum fiecare cu gusturile lui, iar preturile depinde cu cine compari.

  3. Radu Says:

    Intr-adevar e o pizza mai scumpa. Dar daca faci o comparatie cu masinile care circula pe strada, cate trabanturi mai vezi comparativ cu masinile din import. la fel e si cu pizza. Sunt pizzeri care vand o pizza medie cu 9 lei dar o sa constati ca sunt 3 topinguri imprastiate pe toata suprafata si ca se vede prin blat culoare mesei. Totusi pizza de la Dominos e plina de ingrediente si nu cred ca poti spune ca nu te saturi. Dar poate intr-adevar tine si de gust si buzunar.

  4. mancarebuna Says:

    Radu are dreptate. Pizzeriile care vand pizza cu 9 lei au putine ingrediente iar serviciul de livrare este sub orice critica. Am patit chiar eu cand am comandat de la pizza Expert. Greseala mare. Mi-am stricat stomacul cat am asteptat mai bine de 2 ore.
    Atunci cand platesti, platesti si serviciul de livrare si ingredientele de pe pizza care ar trebui sa fie de calitate si proaspete.
    Ideea este ca acele ingrediente sa fie bune si nu congelate si semipreparate.
    Radu ar trebui sa stie mai bine ca lucreaza la Domino’s Pizza.

  5. bogdan Says:

    Am mancat si eu la ei si pot spune cu sinceritate ca e foarte buna pizza si foarte consistenta. Am intrebat de oferta aceea de 50% si va fi o saptamana intreaga incepand de pe data de 24 feb, acum sa vedem ce se va intampla…

  6. mancarebuna Says:

    Trebuie sa precizez ca atat Bogdan cat si Radu lucreaza la Domino’s Pizza.

  7. Radu Says:

    Da eu lucrez si mananc de la Domino’s. Si chiar nu imi e rusine cu asta pentru ca mi se pare ca este un produs de calitate. Nu incerc sa conving pe nimeni ca pizza de la Dominos este mai buna decat alta pentru ca asta tine de gust. Dar sincer nu poti spune ca e o pizza scumpa atata timp cat nu spui si cu ce o compari.


  8. […] uimeste la al patrulea magazin cu livrare pizza este faptul ca se afla foarte aproape de magazinul Domino’s Pizza Buzesti. Aceasta mutare arata ca urmeaza sa avem mai mult de 10 magazine Domino’s Pizza in Bucuresti […]


Lasă un răspuns

