Pizza Expert livreaza in doua ore

4 Februarie 2011

Imi era foame. Intru repede pe Google si dau search pe cuvantul „livrare mancare”. Nimic interesant. Ma horatasc sa caut livrare pizza. Ma uit si trec cu vederea pizzeriile veterane. Am zis sa dau credit unei pizzerii cu livrare mai mici. Am ales Pizza Expert care sunt experti in pizza.

Am vazut ca au o oferta permanenta atractiva prin pret. Oferta este 9,9 lei la orice pizza de 31 de cm.  Mi-a fost teama deoarece o pizza asa ieftina are un motiv intemeiat pentru care este ieftina. Am comandat pana la urma si operatoarea mi-a dat timp de livrare de maxim 90 de minute. Consider ca pentru ora 15:00 cand am facut comanda timpul de livrare era imens mai ales ca era in aria de livrare a pizzeriei. Am zis ca astept din curiozitate sa vad cum este pizza dar si serviciul de livrare.

Pizza a ajuns dupa 130 de minute. Exact! Am asteptat doua ore si 10 minute. Evident ca livratorul sau cel care face comenzile a uitat sa imi aduca si cele doua sucuri (comandasem doua pizza si doua sucuri sa mananc impreuna cu o colega). Din cauza intarzierii colega nu mai vorbeste cu mine deoarece sunt vinovat ca am ales Pizza Expert.

In schimb Pizza Expert face o pizza buna cu toate ca baiatul care a livrat comanda mi-a adus pizza rece. Am observat ca livratorul nu avea cutie de transport pizza. Pizza a mers prin gerul de -10 grade, deci nu mai discut de pizza fierbinte si nici macar calda.

Asa arata o pizza de 9,9 lei.

Tu ce experiente ai avut cu pizza de 9,9 lei?

 

6 Responses to “Pizza Expert livreaza in doua ore”

  1. Iulia Says:

    Si mie mi-au dat timp de livrare 90 de minute. Trecusera deja 120 iar livratorul nu mai ajungea. Asa ca am sunat si am anulat comanda.🙂 Si-au cerut scuze 5 minute, incercand sa ma convinga de faptul ca livratorul a ramas blocat in trafic. La ora 21:30. :))

  2. Laurmarketing Says:

    Cred ca Expert doreste sa concureze Presto…sa le ia din piata.

  3. Ovidiu Says:

    Pai tu ai vazut ce arie de livrare au ? ei vor cu un centru sa cuprinda juma’ de bucuresti :)) Zi mersi ca ti-a ajuns !

  4. lucian Says:

    Am patit-o si eu azi – dupa o ora sun si-mi spun ca nu le-a mers site-u ! Le zic : de ce n-ati pus un mesaj pe site ? Pai era treaba mea zice tanti ?… Nu s-a schimbat nimic dupa un an asadar – vrei sa mananci ieftin – asta primesti !

  5. Gabriela Says:

    Depinde si la ce ora suni sa faci comanda eu am incercat la mai multe pizzarii sa sun la ora 21 30 si din atatea cel mai putin timp sa dat la Pizza Expert ,este ieftina si buna .Bv lor sau extins in toate sectoarele …

  6. Anisoara Says:

    Buna ,aveti niste lucruri foarte interesante ,si vad ca v-ati lansat destul de bine pe piata ,imi place si atata tot


Lasă un răspuns

