Robin Food. Pizza si Shaorma

16 Februarie 2011

Robin Food livreaza in sectorul 1 din Bucuresti pizza, shaorma, salate, sandwich-uri, preparate grill si clatite. Robin Food oferra servicii de fast-food, delivery si catering. pizza ste de 30 cm cu blat subtire.

Zona de livrare este destul de limitata. Livrarea realizandu-se doar intr-o bucata din sectorul 1.

Livrarea este gratuita dar comanda minima este de 25 lei.

Adica trebuie sa comanzi cel putin 2 produse. O singura peroana nu reuseste sa comande decat daca isi mai comanda un suc si un desert.

Am mancat prin octombrie 2010 de la ei impreuna cu un prieten. Acesta comanda de la Robin Food deoarece locuieste peste drum de ei. Robin Food are punctul de livrare in aproprierea intersectiei strazilor Titulescu cu Banu Manta, unde se termina podul Basarab.

Pizza este uleioasa si satioasa. Livrarea este rapida. In 30 de minute a ajuns la noi peste drum🙂. Bonuri fiscale nu dau decat la cerere. „De ce nu ati precizat ca doriti?”. Adica eu am obligatia sa iti spun ca trebuie sa iti platesti darile catre stat pentru ca sa avem drumuri si spitale.

Shaorma nu a fost buna deloc, sleioasa, sosul foarte mult si fara gust iar carnea de pui era foarte condimentata (putea sa fie si de porc ca nu imi dadeam seama).

Plianul este realizat destul de bine si este placut in comparatie cu majoritatea pliantelor pe care le gasesc.

In concluzie nu recomand Robin Food decat in caz de urgenta si in lipsa de alte posibilitati. Cu toate ca in sectorul 1 sunt foarte multe posibiltati.

A mai comandat cineva de la Robin Food? Ceva pareri?

4 Responses to “Robin Food. Pizza si Shaorma”

  1. Ovidiu Says:

    Am mai mancat eu la ei , dar doar in situatii de urgenta … chiar nu mi se pare o alegere inspirata daca nu esti in zona.

  2. Laurmarketing Says:

    Mda..tu nu sti man ca chiar daca platesti la stat taxe si impozite tot nu avem drumuri bune pentru ca bani se fura prin contracte.Este ceva normal ca sa incerci sa nu livrezi niste bani pentru care muncesti mult decat daca ti se ofera ceva in schimb.Viata este pe interes:iti dau daca imi dai.

  3. mancareproasta Says:

    cel mai nasol fast food,se lucreaza murdar acolo iar patronii unt foarte nesimtiti nu platesc angajatii, ii injura,iar mancarea se face in scarba…nu prea e buna de nimic…

  4. Sorin Says:

    Eu am lucrat acolo , Si patroni mi-a dat teapa cu 5 mil , si acum au inchis saormaria si au fugit.


Lasă un răspuns

