Domino’s Pizza pe b-dul Iancu de Hunedoara

6 Martie 2011

Uneori, la pranz, cand eram in trecere pe la Piata Victoriei opream sa mananc la un mini restaurant cu mancare gatita numit Kin Tak. Acesta se afla langa Spitalul de Copii „Grigore Alexandrescu”, pe b-dul Iancu de Hunedoara, si avea mancare gustoasa dar preturi piperate (cum spune si zicala „cat dai atata face”). Vorbesc la trecut deoarece in locul mini restaurantului o sa deschida Domino’s Pizza al patrulea magazin cu livrare.

Am oprit saptamana trecuta sa mananc si am fost surprins sa vad ca nu mai era Kin Tak iar inauntru cativa muncitori lucrau de zor la amenajarea viitorului magazin Domino’s Pizza.

Stiu acest lucru deoarece am intrebat muncitorii de acolo si mi-au spus ca patronul arab a cumparat casa si deschide o pizzerie americana. Mi-am dat seama ca este vorba de Domino’s Pizza dupa aspectul interior si pentru ca patronul arab este chiar Madadi .

Este clar ca Domino’s Pizza Romania, franciza detinuta de dealerul auto Radacini, isi respecta planul declarat de a deschide cele 10 magazine cu livrare pizza in Bucuresti. Urmatorul magazin, al cincelea, urmeaza sa fie deschis pe Soseaua Giurgiului.

Ceea ce ma uimeste la al patrulea magazin cu livrare pizza este faptul ca se afla foarte aproape de magazinul Domino’s Pizza Buzesti. Aceasta mutare arata ca urmeaza sa avem mai mult de 10 magazine Domino’s Pizza in Bucuresti si toata lumea o sa manance pizza de la ei.

Sau poate ca nu!

2 Responses to “Domino’s Pizza pe b-dul Iancu de Hunedoara”

  1. dark Says:

    Acest magazin Domino’s Pizza situat pe B-dul Iancu de Hunedoara se va deschide in data de 15.03.2011. Like

  2. mihai Says:

    s-a deschis deja :d am tot comandat de la hasdeu si e super buna cea mexicana. ma asteptam la o promotie mai generoasa decat actuala (o sticla de 2L suc gratis), dar s-au stabilit undeva intre jerrys pizza (nu ai promotie la pizza mare) si dominium (a doua pizza gratis). ce imi place la ei e blatul pufos si sosul abundent.


Lasă un răspuns

