Primul magazin take-away Trenta Pizza

6 Martie 2011

Eram pe b-dul Uverturii si stateam la coada la semafor. Fara sa vreau mi-au sarit in ochii multe dungi viu colorate si o forma de om de la un spatiu la care se lucra. Dupa ce ma uit eu mai bine observ ca este un spatiu care o sa fie cu siguranta un magazin take-away Trenta Pizza. Take-away inseamna pizza la pachet pentru cei care nu stiu.

Nu am apucat sa vad cum arata in totalitate dar din ceea ce am vazut pot spune ca magazinul arata interesant, nu este clasic precum celelalte magazine cu pizza la pachet, dar are un concept indraznet. Nu pot sa spun ca imi place dar cu siguranta atrage atentia.

Magazinul, cu pizza la pachet, se afla bine pozitionat, atat din punct de vedere al vizibilitatii cat si al numarului mare de posibili clienti din zona. In cartierul Militari, sectorul 6, mai preciz in zona respectiva, sunt prezente cateva firme cu livrare pizza la domiciliu precum: Speed Pizza, Pizza Ka, Jerry’s Pizza si Presto Pizza.

Daca Trenta Pizza deschide in aceasta zona inseamna ca sunt prezenti foarte multi consumatori de pizza. Ramane de urmarit evolutia pizzeriei.

Lasă un răspuns

