Noutati la Domino’s Pizza

21 Aprilie 2011

      In meniul celor de la Domino’s Pizza  apar noutati in fiecare luna. De curand au introdus in meniu si vestitele painici cu scortisoara sub forma de stix sau betisoare. Acestea vin insotite de un sos cremos. Pe romaneste aceste stixuri sunt din paine cu zahar si scortisoara facuta la cuptor.

De curand am trecut pe la magazinul din Iancu de Hunedoara sa cumpar o pizza pentru un prieten si am vazut cum un client a primit „Cinna Stix” la o pizza mare. Am intrebat de promotie si mi-au spus ca promotia momentan au anuntat-o doar pe site. Am cumparat si eu separat dar nu mi s-au parut wow. Au gust ok dar nu isi merita banii.

   O alta „adaugare” in meniu este facilitatea oferita clientului de a isi compune o pizza din doua retete. Aceasta facilitate o ofera Domino’s Pizza de mult timp pe plan international. S-au gandit bine sa o implementeze si aici. Mi-am compus si eu o pizza din doua retete: rustica si Chicken Bacon.

2 Responses to “Noutati la Domino’s Pizza”

  1. Marcel Says:

    Eu imi iau impreuna cu sotia pizza cu doua jumatati diferite de la Jerry’s de cel putin 10 ani, nu vad care este noutatea, dar ma rog!

    • mancarebuna Says:

      @Marcel: De exemplu eu nu stiam de asa ceva. Nu mi-au zis cei de la Jerry’s niciodata cand am comandat de la ei, nu promovat asa ceva dar nici mie nu mi-a trecut prin cap sa comand asa ceva.

      Intradevar nu este o noutate. Este un serviciu ce diferentiaza dar nu este inedit.


Lasă un răspuns

