Tortilla – mancare mexicana fresh

9 Mai 2011

De mult imi doream sa spun de fast-food-ul Tortilla din Bucuresti. Acum mi-am adus aminte deoarece am mancat o delicioasa tortilla in Spania.

  Prima data am mancat o tortilla de la o prietena care a cumparat-o de pe b-dul Ion Mihalache din aproprierea Pietei Victoriei. Era o tortilla cu mix de carne: piept de pui, carne de vita, carne de porc.

 Va recomand, daca munciti in zona sau sunteti in trecere, sa incercati macar o data din mancarea traditionala mexicana de „La Tortilla” Bucuresti.

 Un avantaj este ca au non-stop. Un dezavantaj este ca nu livreaza la birou sau acasa. Au timp sa schimbe acest lucru.

 La un moment dat am ajuns o data si la locatia lor. Mi-a placut cum arata locul. Personalul angajat este saritor, te ajuta cu informatii despre felurile de mancare pe care le au in meniu si iti fac recomandari in functie de ce experiente culinare ai avut sau ce gusturi ai.

 Tu ai mancat de la Tortilla? Cum ti s-a parut?

One Response to “Tortilla – mancare mexicana fresh”

  1. Laur marketing Says:

    Interesant.Cred ca livrarea de mancare la domiciliu facuta profesionist poate dubla afacerea destul de repede.


Lasă un răspuns

