KungFu Pizza #2

23 Septembrie 2011

Căutând pe internet informații am dat peste reclamele de la KungFu Pizza. Am ajuns pe site-ul lor unde am găsit clipul de mai jos.

Părerea mea este că videoclipul este realizat slab din punct de vedere al calității. Actorii joacă slăbuț rolurile din film, filmarea de calitate slabă, povestea are legătura cu conceptul pizzeriei dar nu are legătură cu produsul pizza.

Așa cum este videoclipul așa este și calitatea produselor.

Vezi videoclipul aici.

Mă gândesc că dacă fac reclamație o să mă bată și pe mine livratorii de la KungFu Pizza. Am vazut că la angajare nu cer și aptitudini de luptă kungfu. Poate îi învață după ce angajează personalul.

Lasă un răspuns

