Pizza rece de la Pizzicato

5 Octombrie 2011

Notă de plată Pizza Pizzicato

Până la urmă am comandat de la Pizzicato. Am ales două pizza: quattro stagioni și capriciosa. Pret: 30 de lei.

Timp de livrare promis: 50 de minute. Timp de livrare efectiv: 70 de minute.

Livratorul s-a făcut că uită să dea rest. Pizza a ajuns rece. Bonul fiscal lipsea cu desăvârșire. Am primit doar notă de plată unde îmi arată TVA-ul pe care îl bagă în buzunar.

Pizzicato este un brand al restaurantului Gargantua. Când am sunat mi-au răspuns: „Gargantua bună ziua!„. Cutia de pizza era imprimată prost cu cerneală. Cerneala a trecut pe partea cealaltă, în interior, unde se afla pizza.

Blatul pizzei a fost bun și subțire iar ciupercile proaspete. Salamul era rânced iar sunca te uitai prin ea. Pizza fiind rece blatul era ușor uscat. Dimensiunea pizzei, care pe site este de 32 de centimetri este de fapt de 28 cm. Cutia pizzei este de 30 cm.

Nu recomand pizza de la Pizzicato. Calitatea pizzei este indoielnica.

Poate am avut ghinion și am nimerit eu:

  • o livrare întârziată;
  • o pizza rece de 28 cm în loc de 32 cm;
  • cutie pizza de calitate proastă. Cutie de 30 cm în loc de 32 cm;
  • unele ingrediente de calitate slabă;
  • lipsa bonului fiscal;

Dacă ai făcut comandă de pizza la ei spune-ne părerea ta.

Câteva poze (imagini) cu pizza de la Pizzicato:

Pizza Pizzicato - Gargantua Pizza Pizzicato - Gargantua

Pizza Pizzicato - Gargantua Pizza Pizzicato - Gargantua Pizza Pizzicato - Gargantua

2 Responses to “Pizza rece de la Pizzicato”

  1. sonia Says:

    Buna seara ! Aveti perfecta dreptate la ceea ce ati spus mai sus – comanda efectuata in seara asta 24 iunie – ora 18 – repercursiuni acum ora 22:30 – la telefon am specificat clar ca doresc scos un toping dintr-o pizza si adaugate altele 2 – mi se repeta comanda conform cu ceea ce am spus eu – mentionez ca au si inregistrare la convorbiri – rezultatul? soseste dupa 65-70 minute pizza cu acel toping pe ea peste tot – REZULTATUL? criza de tipete din partea sotului mort de foame – sun la ei , spun , nu ma suna nimeni timp de 20 minute – logic ma enervez sun din nou , iar sa astept – surpriza de data asta nu mai imi raspund ei mie la telefon deloc – am intrat la ei pe site si dupa amenintari cu opcul si aduceri aminte ca nu mi-au dat bon fiscal si ca nu e mentionata firma pe site la ei primesc mai de mila mai de sila un telefon de la o duduie care imi comunica ajunge baiatul repede ….. surpriza – a ajuns baiatul acum – la o ora si 35 de minute de la comunicarea duduii ca imi ajunge pizza platita de mine – si dupa ce i-am comunicat baiatului ca intentionez sa scriu parerea mea – evident proasta – despre firma unde lucreaza – mi-a zis senin ca cea mai buna reclama e aia negativa si ca e ok ca scriu de ei de rau ca le va aduce mai multe comenzi ! Asa sa fie oare? Chiar sunt curioasa

  2. Paul Says:

    Intr-adevar, e o mizerie pizza asta. Am pus si eu pentru prima si ultima oara in viata asta botul la propaganda(in cazul asta pe TNR) si am cumparat mult-laudata pizza de la pizzicato. A venit cu intarziere, rece, cu gust oribil.


Lasă un răspuns

