Forever Pizza

9 Octombrie 2011

Forever Pizza a împlinit 4 ani. Pizzeria a fost inființată de Horia care a plecat de la Trenta Pizza cu toate cunoștințele. Atât oameni (angajați) cât și rețete, clienți și alte informații. Între timp a păcălit mulți angajați proprii și a închis și deschis firma de căteva ori. Povestea este veche și nu intru în detalii.

Mai jos se află pliantele, din luna octombrie 2011, de la Forever Pizza ce conțin oferte cu pizza, meniul și informații. Forever Pizza livrează non-stop.

Forever Pizza - livrare pizzaForever Pizza - livrare pizza

Așa cum ai văzut și în pliant, Forever Pizza îți face 50% reducere dacă îți întârzie comanda față de timpul promis. Condiție: comanda întârziată să fie între orele 9:00 și 14:00 altfel nu se face discount.

Nu este corect! De ce doar 50%? De ce nu dă toată comanda gratis dacă tot este întârziată? Dar ce se întâmplă dacă îmi întârzie comanda înafara orelor stipulate? Nu mai este Forever Pizza de vină?

Părere personală: pliantul parcă este o melodie cu manele!

4 Responses to “Forever Pizza”

  1. gabriela Says:

    Cea mai proasta pizza din viata mea Arsa si compozitia se desprinde de aluat Am sunt la ei le am spus si au zis sa mi trimita o alta comanda Nici gratis nu mai vreau incercati de la Cuptorul cu lemne sau de la Fabio si invatati cum aa faceti pizza

  2. alex Says:

    Regret amarnic că am ales să comand de la această „pizzerie”.
    A fost cea mai jalnică pizza din viaţa mea, ingrediente lipsă, nici măcar mozzarella nu avea, la 50cm diametru ai noroc dacă ai salam pe fiecare felie . Îmi pare rău că nu am căutat inainte de comandă recenzii.
    Am să fac plangere scrisă organelor abilitate, am făcut poze şi am păstrat pizza intactă drept dovadă.

    Este sub orice critică pizza de la ăştia, feriti-vă!

  3. Andrei Says:

    O prostie de pizza, nu mai comand de la astia nici daca ma platesc! Recomandarea mea Presto Pizza !

  4. anca Says:

    Nu cred ca exista asa pizza si aceste servicii de toata jena. Rusine.!!! in 2 ore a venit si e de aruncat la gunoi .Sa se aleaga prafu de afacerea voastra!


Lasă un răspuns

