Pizza cu parizer si pizza shaorma

24 septembrie 2010

Am ramas masca prima data cand am vazut la Cuptorul cu Lemne ca au in meniul Pizza Shaorma. Pfuu … Nu am ma mai comandat. Am sunat in alta parte pentru pizza.

S-a dus pe apa sambetei conceptul de pizza italiana facuta la cuptor cu lemne. Un produs cu specific oriental  mixat cu un produs italian. Cam greu de digerat. Intradevar si italienii folosesc pizza cu cartofi dar nu shaorma. Iiihh …

Daca inainte nu se stia sigur daca este sau nu un brand low-cost acum stim sigur. Avem o oferta interesanta cu miros de parizer de pui si ceapa :).

Astfel pizza de 24 de cm (prea mica pentru o foame pa pranz) denumita pizza „low-cost” este la pretul de 9,9999999 lei si contine „spuma de carne” (parizer pentru necunoscatori). Imi vine tare greu sa ma gandesc ce gust are dar cred ca sunt destui care ar incerca asa ceva mai ales in restaurant.

Lasă un comentariu